Pages

Monday, February 21, 2011

Aku benci pandu kereta.

Hari nie aku nak cite pasal pengalaman aku memandu  kereta..Nie sekadar nak cite kat korang supaya pelajari daripada pengalaman aku nie. Ade 5 perkara aku benci ketika memandu kereta.

  1. Waktu aku memandu kereta, aku selalu terpaksa ikut bontot kereta orang,  yang peliknya apabila aku pandang cermin pandang belakang tapi tak ada sebijik kereta pun belakang aku...Kenapa haa?
  1. Kalau aku bawa kereta, meter tak pernah jejak 230km/h mesti 150km/h sahaja...nie yang aku pelik nie. 
  2. Aku benci pandu kereta sebab kalau bagi orang tumpang, aku pasti jadi driver..hal maklum laa aku sorang je ada lesen.Hahaha
  3. Kalau aku memandu kereta kat kawasan kampong, semua orang pandang kat kereta aku, hodoh sangat ke kereta aku...tuu baru pakai BMW...dah pandang semacam.
  4. Lagi satu, kalau waktu balik kampong, aku sering dapat saman ekor..aku tak tahu apa sebabnye...

No comments:

Post a Comment